Julius rum

2008-11-05 @ 21:06:25

Ännu en gång så hann jag inte fotografera Julius rum innan han somnade. Det får bli en annan gång. Tillsvidare får jag nöja mig med att publicera ett litet collage med detaljer från hans rum. Spjälsängen är inte den rätta, men sängkläderna stämmer, de fick han av sin mormor och morfar förra veckan.



Bilder från www.ikea.se, www.ngbaby.se, www.tubtrugs.com, www.mairo.se, www.cultdesign.se samt www.sandbergtapeter.se



Innan jag bestämde mig för hur rummet skulle se ut gjorde jag detta inspirationscollage för att ha en humm om hur det ungefär skulle se ut. Så här i efterhand tycker jag att jag träffat ganska rätt... men det kan inte ni avgöra förrän jag lyckas plocka fram kameran. Håll tillgodo.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fram emot bilderna! Grattis i efterskott förresten!! Kram J

Postat av: Malin Inspiration & design

Elisabeth; Ja det är en helt underbar kombo! :) Jag gillar det retroisnpirerade jättemycket men såklart är det dem som har svårt för 70 tal. Att tilsätta ljusblått är ju jättefint. :)



Gjorde ett kollage med ljusblått och brunt i går. :) Och gult och brunt. Det är så himla kul att göra. I bland önskar man att man att man fick inreda lite barn och lekrum för mindre barn. :)





Jag hoppas att man får se Julus rum sedan. :)





Ha det bra! /Malin



Tack så hjärtligt för dina ord och vad kul att du tipsar om min blogg. Här är en till som är inrednings & pysseltokig så det räcker och blir över. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback