Den nya farstun

2012-04-01 @ 20:58:48
Snart har vi barmark runt vårt hus och snart snart snart drar vi igång med bygget av vår nya farstu. Jag begärde för några veckor sedan in offert på en pardörr som jag spanat in hos Allmoge. Imorrn ska jag förhoppningsvis ta mig tid och ringa och beställa den. Jag håller för fullt på att fundera över tapeter och andra ytskikt. Färgskalan kommer att gå i en hel del vitt, några stänk av ljusgrått, en del svart och några trädetaljer. Färgskala och färgskala, nåväl, Gråskala ;)!

Det lutar mot att en vägg i hallen kommer att bli en fondvägg med Sandbergs tapet Rut i ljusgrå. Gillar den massor! På inspirationsbilden syns den i bakbrunden, det är lite svårt med färgåtergivningen däremot i detaljbilden.



Kollage med bilder från
Sandberg Tyg & Tapet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback