Hur går det nu då med hälsan?

2012-04-16 @ 19:14:41
Jo tack, det går bra med mitt mer hälsosamma leverne. De senaste två veckorna har jag tränat spinning och löpning 3-4ggr i veckan. Senast idag på lunchen. Det har också lett till att jag har börjat äta bönor till maten ibland vilket jag älskar, men bönor är egentligen inte LCHF utan GI. Under påskhelgen hade jag undantagshelg, vilket resulterade i att första halvan av förra veckan var en konstant sockerabstinens. Med andra ord huvudvärken och humöret från hell. Men nu är jag på fötter igen.

Vad säger då vågen?

65kg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat! Tror att det är ganska enkelt att hålla sig kvar på rätt vikt om man bara ser till att träna regelbundet och ha specifika "gottedagar", typ lördagsgodis :)

Kan däremot inte förstå att du vägt 72 kg, vart har du gömt de kilona? Tycker du ser oförskämt fräsch ut just nu,särskilt med nya håret, fantastiskt fint!!!

(Den här kommentaren ersätter mailet du kunde ha fått från pulsklockan på 360 :D )

Kram Johanna

2012-04-17 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback