Om att resa bort...

2011-05-24 @ 21:35:00
Håller på att förbereda mig mentalt för att vara borta från familjen igen. Kommer att åka till Indien (jobbrelaterat) i ungefär en vecka. Som det ser ut nu så åker vi på nationaldagen och är förhoppningsvis hemma igen helgen efter.

Först stannar vi i Pune i västra indien för att inspektera, märka och packa utrustning på en verkstad. Sedan ska vi, som det ser ut nu, flyga tvärs över landet och besöka vårt kontor i Kolkata och även en verkstad där i närheten. Det blir en smått hektisk vecka, mest troligt utan tid för Sight-seeing men förhoppningsvis hinner vi sätta vår fot på någon marknad. För det är så jag föreställer mig Indien, fullt av kryddoftande, färgglada marknader. (jag vill däremot helst slå undan min andra tanke om Indien....tiggande barn)



Bild från Yahoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback