Nytt år - Nya saker

2011-01-06 @ 17:40:11
Då har det blivit vardag igen, eller det hann bli vardag i tre dagar och sen blev det visst lite ledigt igen. Vi har inlett det nya året med att shoppa loss litegrann. Äntligen har vi köpt en ny TV till övervåningen. Vår gamla gigantiska 52" bakbildsprojektor gick (o)turligt nog sönder några veckor innan jul. Gissa om jag jublade, rummet blev betydligt mycket finare utan schabraket till TV.

Vad blev det då för ny variant? Det blev en 50" Plasma från Panasonic, modellen heter TX-P50G20, om jag inte minns helt fel. Vi får den någon gång under nästa vecka och innan dess ska vår ombyggda TV-bänk vara klar. Tack någon för att vårt TV/bio rum kommer att bli något så när hyffsat inom kort. En liten rolig grej är att sambon redan börjat prata om en ny soffa dit upp, tro mig, jag kommer inte att protestera.



Bild från Panasonic.se


Kommentarer
Postat av: Tilde

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback