En favorit i fler färger...och mönster

2011-04-21 @ 09:38:12
Längtar så oerhört efter att åka på Ikea. Vet bara inte när jag ska lyckas kila in en resa till Haparanda. Kanske får göra en spontan trip för att det ska hinnas med innan sommaren är här. Mamma och jag brukar alltid åka på våren och kolla deras sommarsortiment (innan det hinner ta slut).

Var nyss inne på hemsidan och kollade runt litegrann och fann till min lycka att bringaren Sockerärt utökats med två färger samt en mönstrad version. Har den vita sen tidigare och fullkomligt älskar den, den är både fin och praktisk. Alla andra bringare jag har känns väldigt klumpiga i förhållande till denna.



Kollage med bilder från Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback