Pysselhörna

2010-11-14 @ 20:47:03

Så äntligen har jag påbörjat min egen lilla pysselhörna...i sovrummet. Sovrummet är tyvärr det enda rum som är över till mig så jag tar det jag får. Är långt ifrån klar än, måste få bo in mig. Och sen var det visst någon som hade lovat att tapetsera EN vägg i detta rum för snart ett år sedan, men det har fortfarande inte blivit av. Även taket måste fixas, därför blir tapetseringen lidande. Eftersom nu detta verkar dröja ett tag till så har jag inte kunnat hålla fingrarna i styr, pysselhörnan måste ju bara få bli av... I ÅR!

Själv har jag kvar att montera lite bilder, skruva upp några krokar och måla en pinnstol svart. Det är gjort på ett kick tycker somliga, men uppenbarligen inte i in familj. Tror att när väl den där takfixaren/målaren sätter igång ska han få lägga in golv också, vi kan kalla det ränta :).



Bilder: Privata


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar skrivbordet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback