Shopping i Stockholm

2010-05-24 @ 19:36:32
Jag har haft en superhärlig och välbehövd weekend i Stockholm. Har myst med glada vänner, shoppat och ätit god mat. Jag slappade till och med så mycket att jag fick lite abstinens av att inte hålla på och stöka undan efter barnen så jag började stöka undan hos min kompis istället, men jag tror inte att det gjorde så mycket :).

Det blev en del shopping, fast inte alltför mycket, jag var ju tvungen att få med det på flyget hem också. Inspiration har jag däremot fått i massor. Det lite roliga är att jag för det mesta handlade på butiker som vi även har hemma, men de har oftast större utbud i stora städer så det finns mer att välja bland.

Var på Granit och hittade bland annat än "bildäcks"-kruka, några plåtlådor och några betongljushållare. Besökte även Bolagret där jag köpte en lampa att hänga i fönstret i Vilgots rum, en sån lampa som bara är en svart-vit mönstrad sladd med en stor glödlampa.

På Indiska hittade jag detta överkast till Julius, det finns säkert här också, men jag vågade inte chansa. För övrigt måste jag kika in på Indiska här hemma också, för det fanns mycket mer som jag gärna hade släpat hem.


Bild:
Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback