Medicinlåda

2010-05-14 @ 09:48:19
Om man öppnar ett visst skåp i vår tvättstuga så fullkomligt rasar det ut piller, plåster och flaskor. Vårt medicinskåp är rysligt oorganiserat och verkligen i behov av någon form av medicinlåda. Till saken hör också att skåpet där vi har vår medicinförvaring är även vårt städskåp, så ibland blir man även knockad av en viss oregerlig dammsugarslang. Nä, nu är jag less, nåt måste göras.

Har sett många fina lådor för medicinförvaring, bland annat från Bruka Design. Men jag tycker ändå att dessa två verkar himla fina, kommer från Clas Ohlsson och Apoteket. Den från Clas Ohlsson är dessutom indelad i praktiska fack, ordning och reda!



Medicinlåda från Clas Ohlsson, 179 :-





Medicinlåda från Apoteket, 89:-


Kommentarer
Postat av: Ida

Min ser ut som övre bilden å är från hemtrevnad å jag är SÅ nöjd med den! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback