Falskt Alarm!

2010-05-17 @ 20:03:57
Vissa måndagar börjar värre än andra..... Imorse ringer vår väckare som vanligt kl. 5.45. Vi väcker barnen, går ned i köket och börjar med frukost. Jag konstaterar att vår klocka i köket stannat, jaja, tänker jag, det är nog ett tag sen jag bytte batterierna. När sedan D är på väg ut genom dörren, plockar han upp sin mobil och säger: -E, det är nåt fel på min mobil, den säger att klockan är 3.31. Varpå jag börjar misstänka något och kollar min egen som visar 3.32...hmmm.... -Sorry ungar, ni måste gå och lägga er igen, det är fortfarnade natt! (inte så lätt att veta, det är ljust här dygnet runt så här års).

Tro det eller ej, men efter ungefär en timme sover hela familjen igen. När sedan väckare ringer igen (denna gång D´s mobil) stänger vi av den och somnar om (!) och vaknar inte förrän 6.45. Och sedan är kaoset i full gång igen! Snacka om Falskt alarm!

Kommentarer
Postat av: farmor anita

Hejsan! Fy vilket kaos det blev för er, tur att du för de mesta alltid behåller lugnet. /kramar

2010-05-19 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback