Städmani!

2010-03-03 @ 09:26:27
Mitt i alla dessa sjukor har jag fått städmani. Ser bara smuts överallt och vill klorina alla möjliga ställen där det kan finnas minsta lilla bacill. Annars är jag en sån som klarar av lite smuts i hörnen, men jag vill gärna ha undanstökat. Eftersom vi har en perserkatt dansar det ofta omkring dammtussar på golvet. Att vi har småbarn leder givetvis också till en hel del kladd på bord, stolar, fönsterrutor med mera.

Hos
Spacebabies kan man hitta en hel del roliga städartiklar. Bland annat roliga städ/diskhandskar som förmodligen skulle göra städning till en av de trevligaste vardagssysslorna.




Bilder lånade från Spacebabies


Kommentarer
Postat av: Johanna

:) Jag har faktiskt ett par såna fina...men varje gång jag städar tycker jag de är alltför fina för att "smutsas ned" eller ha på händerna när man rengör diverse toalettstolar eller golvbrunnar....Då får mina fula gula duga! :D

Postat av: helena

Skicka hit lite städmani!! Det kan behövas...

2010-03-04 @ 19:25:47
Postat av: helena

Man tackar för städmanin :) nu har det städats som tok här hemma. Magsjukan behövdes dock inte, hoppas bara det hjälpte med all städning så det är slut på sjukdom nu.

2010-03-07 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback