Kyl och Frys på plats.

2010-03-02 @ 10:19:08
Nu är kylen och frysen på plats i köket! Tjihoo! På fredagafton kom sambon hemsläpandes med dem och sa att nu ska de minsann in. Det kändes skönt att höra, en annan grej som var härlig att höra var klirret från två systemkassar. Det var som att han hade läst mina tankar om diverse ofärdiga grejer här hemma samt längtan efter ett glas rött. Lördag morgon satte han igång med rokaden av gammalt vs. nytt. Nu har vi bara kvar att lämna in överskåpens luckor till en möbelsnickare som ska anpassa dem till ny höjd. Tidigare hade vi 150 cm vitvaror, nu är de 180cm så vi har fått nalla lite av skåpen ovanför. Med andra ord får bilder vänta, men det kommer inom kort.

Igår eftermiddag började jag känna mig lite konstig när jag satt på jobbet. Bestämde mig för att jobba hela dagen ändå och tänkte att det kanske skulle gå över. När jag kom hem hade jag feber, drygt 38 grader. Senare under kvällen visade tempen 39,2. Jag frös i massor och drog på mig tjocksockar, ulltofflor, fleeceställ och dubblar filtar, svalde en Ipren och konstaterade att tisdag blir en hemma dag. Det lite lustiga är att jag idag är normaltempad igen och har inte direkt några andra symptom än att jag är helt slut. Så idag ligger jag på soffan och tar det helt lugnt medan barnen är på dagis och David är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback