Favoriten är slutsåld

2010-03-26 @ 21:02:34

Hittills har jag aldrig handlat något från HM Home. Har inte riktigt hittat något som jag absolut velat ha, det vill säga fram till nu . Den är bara såååå fin den rosa kudden med blommor på! Har sett många liknande varianter, men just denna är den jag vill ha. Åsså klickar jag in på hemsidan och tänker börja knappa in min order och vad ser jag - SLUTSÅLD!!! Gaaah!

 
Kollage med bilder från
HM


Mio har en variant men den är kvadratisk, inte rektangulär. Indiska har jag också sett liknande hos och även Hemtex. Men för att jag ska få den ungefär som jag vill så blir det mest troligt att tillverka en egen, en vacker dag, när jag har tid över....

En sak jag har skyndat mig att handla är en magnoliakvist från EM. Såg den i deras vårkatalog och blev genast kär. Just nu pryder den hallen, men jag kan tänka mig många fler ställen där den skulle kunna stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback