Sommar med Ernst

2010-06-30 @ 21:11:52
Imorgon är det säsongspremiär för "Sommar med Ernst". Har hört så lite om årets program så jag var tvungen att gå ut på TV4s hemsida och läsa mig till vad det skulle handla om. Jag tror att jag missat allt detta eftersom jag helst inte suttit framför TVn den senaste tiden, det har ju bara visats fotboll (yeack!).

Så här står det i alla fall att läsa om årets program:

"I den tredje säsongen av Sommar med Ernst ställs Ernst Kirchsteiger inför sin största utmaning hittills. Under programseriens gång ska en 20 meter hög hytta som tidigare fungerat som masugn byggas om till ett modernt och smakfullt hem."

Ska bli kul att se vart detta bär.




Bild: TV4.se


Kommentarer
Postat av: Anne-Lise, blogg.mingard.se

Vilken tur att du påminde! Detta får jag INTE missa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback