Sex and the city 2

2010-06-17 @ 18:12:13
Igår kväll gick tre glamourtörstande småbarnsmammor på bio och såg Sex and the city 2, sena föreställningen! I snart en månads tid har vi försökt lappa ihop denna event, men det är inte alltid så lätt att lyckas, men igår blev det alltså äntligen av.

Trots att vi valde den sena föreställningen så lyckades filmen hålla oss vakna. Jag tyckte den var mycket underhållande och väl värd offrandet av en del nattsömn. Det är alltid kul att se vilka kreationer deras designers kokat ihop. Men jag tänkte på en sak, det var alls inte något snack om Manolo Blahnik, som det annars är massor av i första filmen, hur kommer sig detta? Någon som vet?

Carrie fäller i filmen kommentaren: -"I cheated on fashion with furniture", men inredningen i filmen tilltalade mig inte så vidare värst. Hennes walk-in-closet skulle jag däremot gärna ha! Problemet är bara att den inte får plats i vårt hus (om jag tänker efter så känns den nästan lika stor som hela vår övervåning)...

Härligaste karaktären är i mitt tycke fortfarande Samantha!





Bild: sexandthecitymovie.com


Kommentarer
Postat av: Anne-Lise, blogg.mingard.se

Var filmen bra annars? Sitter och väntar på att den ska komma ut på DVD.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback