Julius säng

2010-06-08 @ 19:47:51
När vi var på Ikea för över en månad sen köpte jag en ny säng till Julius. Han hade sovit i spjälsängen på övertid tyckte jag men gruvade mig lite för att byta. Det var däremot inte så svårt att byta till en "vanlig" säng som jag trott. Vilgot sov i en fullstor 90´s säng från det att han knappt fyllt två år, men eftersom Julius är av det mera livliga slaget har han fått vänta ett tag till. Då jag sällan har kameran i högsta hugg precis när det är nystädat och fixat i hans rum så kommer här en produktbild på sängen. Hade visat den tidigare om det inte varit för att den var så ny när vi köpte den att Ikea inte hunnit lägga upp den på hemsidan.


Bild:
Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback