Utomhus!

2010-07-02 @ 13:16:34
Äntligen kan vi vara utomhus igen. Julius har inte haft feber på över ett dygn nu så jag har släppt ut honom på "grönbete" idag. Det känns mycket roligare med fint väder när man får vara ute och njuta av det. Igår var jag ute och försökte röja upp i våra rosenhallon, det blir betydligt mycket finare när man ansar ur dem en aning. Jag var tyvärr inte ensam ute utan fick glatt umgås med ungefär en miljon mygg. Därav att utevistelsen inte blev så långvarig. Ska försöka mig på en omgång ikväll också, men nu ska vi pallra oss iväg till lek-kompisar i grannbyn.




Bild: Privat. Julius med favoritbilen. I bakgrunden syns våra schersminer, de är fyllda av blomknoppar och det kommer bli superfint när de slår ut. På vår entré som ligger inklämd mellan, kommer det att dofta gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback