Magbekymmer

2010-07-11 @ 19:54:00

Upptäckte precis att det är en hel vecka sen jag uppdaterade sist. Alldeles för länge! Men jag får skylla på att det är semester och vi har haft fullt upp med semesterakvititer som till exempel bad, utflykter och festival-besök. Det senaste har dessutom (i kombination med stress) triggat min mage till uppror. Jag har åkt på något som väldigt mycket liknar magkatarr. Försöker hålla mig till att äta hälsofil och annan försiktig mat, sedan äter jag "inside" piller (receptfritt), de ska hjälpa mot för hög syrahalt i magen. Idag när sambon läste på förpackningen fick vi också förklaringen till varför jag är så extremt trött, vill bara sova så fort jag lägger mig ner. En av bieffekterna är just trötthet. Duh!

Det som är en aning jobbigt är att jag inte får dricka kaffe, och jag är bara så himla sugen på att ta en kopp. Testade igår morse, men resultatet blev bara en brännande ond mage. Sen skulle jag gärna åka och köpa en stor säck godis och trycka i mig, men det är också förbjudet. USCH vad tråkigt! Men vi har i alla fall tur med vädret, för det är helt makalöst underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback