Nytt liv?

2010-02-14 @ 19:51:24
Nu var det ovanligt länge sedan jag skrev ett inlägg. Mitt liv denna vecka har varit rätt kaotiskt. Fortfarande pendlar barnen mellan att vara pigga och krya till att vara sjuka. Denna vecka klarade vi oss nästan hela veckan, men på torsdag kväll åkte Julius dit på feber igen. Vi försöker att turas om att VAB:a så att våra arbetsgivare inte drabbas olika. Och på tal om arbetsgivare så tror jag att det som varit mest tumultartat för mig denna vecka är att jag sagt upp mig från min nuvarande anställning. Det har känts riktigt vemodigt och jag har dragit ut på det in i det sista. Men nu är det gjort och jag kan andas ut och fokusera på mitt "nya liv".

Jag kommer från och med mitten av april (har 2 månaders uppsägningstid) att vara anställd som konstruktör hos Outotec. Har länge suttit hos dem och konsultat så det känns inte som ett så stort kliv att ta. Det kommer givetvis att innebära mer ansvar samt att det blir lite resande också. Ska bli spännande att se vad som väntar framöver, men jag är helt säker på att detta kommer att bli till det bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!! Vad spännande! Det var det som du var så klurig med!! Har allt funderat...

2010-02-14 @ 20:09:51
Postat av: Ulrika

Grattis! Är det brorsans tjänst du får eller?

2010-02-15 @ 20:25:05
Postat av: Elisabeth

Helena: Ja, det var det jag klurade med...

Ulrika: Njae, EL:are kan jag aldrig bli :). Jag sitter ju på Smeltingavdelningen som MEKare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback