God Jul!

2010-12-24 @ 10:01:54

Nu råder full julaktivitet här i huset. Tomten var här i natt och lämnade paket lite här och var. Barnen leker och är nöjda, vilket får mig att tänka att de egentligen inte behöver alla de andra sjuhundraelva paketen som väntar senare idag. I år har vi själva inte gått över styr med mängden klappar, men det återstår att se vad övriga släkten har kokat ihop.

Igår kväll hade vi traditionsenlig lilla julafton med glöggmys, kul att träffa alla igen! Vilgot blev överlycklig, i hans paket låg ett Starwars pen-set, helt lyckat.

Idag åker vi till min mormor och firar, vi blir rekord många i år och det ska bli spännande att se om vi lyckas klämma ihop oss. På kvällen kommer vi att vara hos mina föräldrar och äta middag och sen får vi se om tomten kommer även dit. Själv längtar jag inte lika mycket efter julklappar som jag längtar efter mat, för det är vad jag tycker är det bästa med julen! God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback