Bästa julklappen - till hela familjen??

2010-12-27 @ 22:25:28
I år tror jag att bästa julklappen blev en old-timer - ett hockeyspel. Vilgot fick det av sin farmor och farfar och näst efter Star Wars-boken som han läser varje kväll är det nog det han tycker är roligaste julklappen. Tro mig, det är svårt att konkurrera med Star Wars.

Igår kväll blev jag inbjuden till match mot David och fick blodad tand direkt. Speljävulen kom genast fram och det blev en rafflande dramatik i vardagsrummet. Puckarna flög hit och dit. Riktigt kul. Däremot fick jag se mig besegrad på slutklämmen, men jag tror att jag bjöd på hyffsat motstånd, trots ungefär 20 års ringrost.

Bästa lagen är förresten uppställda på plan, Detroit Redwings vs. Toronto Maple Leafs, och som föredetta Michigan utbytesstudent ger det förstås extra plus i kanten.


Bild: spelexperten.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback