(Två) brev på posten

2009-09-10 @ 21:39:20
Hösten har kommit och som ett brev på posten även sjuka barn. Vilgot började rossla igår afton och idag har han haft en riktigt tuff dag på dagis. Som ni kanske förstår blir det VAB imorgon. Annars är hösten en av mina favorit-årstider. Man får ju gräva fram de mysiga tröjorna, tända en brasa i kakelugnen och mysa framför TV-premiärer. Det är som att det blir legalt att vara inomhus igen.

Ett annat brev på posten som kommit i veckan är ett paket med min vinst som
Erica skickat till mig. Jag vann andra pris i hennes tävling, vilket innebar att jag förärades med fem stycken jättefina kort från Isak. Ännu en gång, tack så hemsk mycket för den fina vinsten.




Bilder: Kollage av bilder från Isak samt privata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback