Shopping i Luleå

2009-09-13 @ 19:36:11
Igår var Johanna och jag i Luleå och shoppade. Bland annat köpte jag en ny kappa till att ha nu i höst och även i vinter. Har alltid trivts bra i kappa, den förra jag hade var en grå variant från VILA och den har verkligen tjänat sitt syfte, faktiskt till den grad att den spruckit i sömmarna på vissa ställen. Denna gång blev det en svart modell från MQ som jag hoppas att jag kommer att trivas i minst lika mycket.

Det blev givetvis en del till barnen också, populärast blev en svart Dart Vader tröja. I nästan sista butiken vi gick in på, Mosaik, hittade jag ett underbart armband som jag bara inte kunde låta bli. Det kommer från Våga och har en bricka med budskapet "våga" instansat, med andra ord ett peppande armband.



Bilder: Privata


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tack för igår, supertrevligt!! Ser fler shoppingdagar framför mig, vi får prova olika städer varje gång...;) Armbandet är riktigt fint! Kram J

Postat av: Ulrika

Åh, vilket snyggt armband. Har du slutat med nedräkningen till födelsedagen...?

Ser fram emot ett stooor-partaj!

Ha en bra vecka! Kram / Kusin Ulle

2009-09-13 @ 21:39:31
Postat av: Elisabeth

Johanna: Tack själv, åker gärna till Umeå nästa gång och sen får vi jobbar oss neråt längs kusten... Kram E



Ulrika: Nej, nedräkningen kvarstår, 50 dagar kvar ungefär. Kommer troligtvis att ha öppethus lördagen den 7e nov. Ska skicka ut kort till släkt o vänner. Kram E

2009-09-14 @ 10:12:48
URL: http://deli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback