Mysdag hemma!

2009-09-24 @ 12:23:59
Idag har jag tagit ledigt från jobbet. Eftersom Julius skulle få sin ett och ett halvt års spruta så bestämde jag mig för att vara hemma hela dagen. Riktigt skönt att få minska ned en dag denna vecka. Igår var jag i Finland på jobb-resa, vi åkte kl.6 och kom hem vid 21 tiden så dagen blev riktigt intensiv. Och ja, vi hann med ett blixt-visit på IKEA. Där köpte jag bland annat nya sovkuddar till David och mig, de ska testas ikväll. Sedan blev det två stycken av denna korg, kan ni gissa vad jag ska ha dem till?



Bild: IKEA, korg "Visen"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej...berätta....! :)

Postat av: Helena

Kanske till mössar och vantar...??

2009-09-25 @ 13:54:53
URL: http://famabris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback