Vedkorg vända sjuhundrasjuttielva!

2009-10-05 @ 18:57:22
Okej, kan man vara mer besatt i att hitta den rätta vedkorgen??? Skrev ju tidigare att jag skulle nöja mig med den svarta flätade vedkorgen från EM. Men efter några påfyllningar av ved, mycket spill och missfärgningar på vår annars vita tapet så gav jag upp. Efter jobbet blev det en vända på EM igen och där inhandlades in sk bildäckskorg. Denna kommer minsann inte att läcka en massa flisor och spån. Och förhoppningsvis kommer den heller inte att göra svarta märken på väggen. Nu j**lar ska det väl ändå bli rätt?!




Bild lånad från EM


Kommentarer
Postat av: Helena

Mycket snygg...har köpt exakt samma!!

2009-10-05 @ 18:58:56
Postat av: Elisabeth

Visst är dom fina!

Postat av: Fröken Prickig

...och snygg är den, skulle köpa en om jag behövde ved inne:/ har ingen eldstad, stackars mej!

2009-10-06 @ 17:11:00
URL: http://http//:frokenprickig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback