Så var det dags för årets....

2009-10-09 @ 11:59:11
...önskelista. Och denna gången fyller hon jämnt, jajks! Som ni kanske sett tidigare på bloggen så finns en nedräkning i högerspalten, och ja, den räknar ner till min födelsedag, inget annat. Från och med idag är det köpstopp för mig, och detta köpstopp borde enligt många av mina nära och kära råda ända till nästa år någon gång. Men si det kan jag inte lova, men fram till min födelsedag kan jag nog låta bli att shoppa (till mig själv). Däremot har jag en helg framöver som jag måste bryta köpstoppet och det är Allhelgona helgen, då åker vi till Finland för att mysa och handla vinterkläder (bra kombo). Här kommer i alla fall önskelistan:

ÖNSKELISTA 2009


Lampan "Alice", finns hos Ljusexperten



Bild lånad från
www.globen.net



Bidrag till nytt köksbord


Bild lånad från Mio



Alla möjliga sorters SPA-behandlingar, gärna hos Anneli Warg



Kollage med bilder lånade från AquaSpa



Ni vet ju säkert alla vid det här laget att jag älskar allt vad inredning heter så ett presentkort hos till exempel Hemtrevnad, MIO, Indiska eller Önska passar utmärkt. Sen gillar jag kramar mest i världen och tar gladeligt emot gratulationer på sådant vis.

Kommentarer
Postat av: Fröken Prickig

Gillar också burkarna från House Doctor och elefanterna hade jag lagt någonstans i bakhuvudet, har haft så mycket att göra! Men jag skulle gärna vilja ha beskrivningen... Och hoppsan! Ser att du fyller "kärring", jag trodde det var vid fyrtio... men tydligen är det alltså vid trettio, vilket inträffar för mig om exakt tjugo dagar. Hjälp!

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Cool lampa, det kan nog bli spännande skuggeffekter av den!

2009-10-09 @ 22:56:14
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback