Godsak eller?

2009-10-01 @ 20:05:55
Det skulle nog vara kul att jobba med att ta fram nya chips-smaker. Tänk att få pussla ihop alla möjliga smaker efter eget önskemål.... vad kul! Igår på radion när jag för sjuhundraelfte gången hörde fredagsmyslåten blev jag också varse om en nyhet från OLW - SourCream & Bearnaise. Höll på att kräkas när jag satt där framför ratten, det kan ju bara inte vara gott. Eller? Var till och med tvungen att gå in på deras hemsida för att se att jag inte hört fel på reklamjingeln, men nä, det är sant. Nu har det tydligen även kommit något som heter Fredagsmix, och det tror jag hellre på. När jag och brudarna umgicks mycket för en si så där evighet sen så blandade vi alltid ihop chips, popcorn och ostkrokar i en stor bunke och vräkte i oss. Det var tider det!




Bilder lånade från OLW


Kommentarer
Postat av: Helena

den med bea...nä ingen hit!! Har testat. Men den andra hade jag ingen aning om. Låter ju toppen med allt i ett. Måste kanske testas i morgon. Får sno med mig en kundvagn också. He he



eller så sparar vi det till den där tjejfesten med dig och Johanna. Skulle vara jättekul... har glömt svara på sms:et. Vi hade p-möte...

2009-10-01 @ 21:39:08
Postat av: Elisabeth

Ja, kundvagnen får du absolut inte glömma ;-)

Har nu testat fredagsmixen och jag skulle ha önskat att det även var med vanliga chips, det var bara typ såna "skruvar", men annars himla gott!

KRAMIZ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback