Favorit från Lego

2009-10-15 @ 21:19:25
Fick mail om denna nyhet från Lego, en adventskalender, eller faktiskt så finns den i två olika teman, pirat och city. Tydligen fanns det liknande förra året och då blev det en dunderhit, sålde slut på nolltid. Min favorit av adventskalender när jag var liten var tuggummi-kalendern. Den slutade de med så då fick tvåan, chokladkalendern, bli en favorit istället. Ska försöka hitta en av legovarianterna hos vår lokala leksaksaffär, på så vis får Vilgot en rolig och nyttig kalender. Vad jag ska hitta på åt Julius har jag ingen aning om, får väl pyssla ihop nåt eget som är mer lämpligt till en lill-kille.



Bilder lånade från
LEGO


Kommentarer
Postat av: Helena

Åååå så rolig!! Synd att Maja är lite för liten för en sån... men jag kanske kan köpa en åt Crisse??

2009-10-17 @ 12:46:51
Postat av: Elisabeth

Visst var det en kul grej? Hittade på lek&hobby så jag köpte Pirat-varianten till V. D tyckte också den var superkul, han vill säkert ha en egen fast han säger det inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback