En överraskning i vardagstristessen...

2009-10-01 @ 13:44:45
Igår snäppte jag in på Coop efter jobbet för att jag var tvungen att fylla på med blöjor hemma. I entrén hejdade jag mig och kom på att jag skulle nog snäppa in på Sense först för att se om även de kanske lagerför Björk & Berries. Jag blev glatt överraskad när jag snubblade in genom porten, där fanns så otroligt mycket roliga spa och beauty artiklar. De hade hela Björk & Berries sortiment, samt att de väntar in nyheter. Jag plöjde mig igenom alla dofter och valde ut bodylotion och badsalt i doften "Birch Apple", mumma! Väl vid kassan hittade jag ett supergulligt läppbalsam från Rose&Co.... sedan blev det att hast köpa blöjor och skynda hem till en hungrig familj.




Bilder lånade från Björk & Berries samt Rose&Co.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback