En härlig helg och saker som är mindre härliga....

2009-11-03 @ 19:53:39
Vi hade en underbar helg uppe i Haparanda. Shoppade en hel del både i Tornio och på Ikea. Vi bodde på Cape East och det vara bara så mysigt att få sitta ner på tu man hand och äta en supergod trerättersmiddag.

Imorgon är det så dags att lämna ungdomens bekymmersfria dagar för att bli en fullfjädrad kärring. Fast det klart, jag tror inte att det händer över en natt, nä, det kommer nog krypandes. Hmmmm det kanske redan har börjat krypa fram i mig, för imorse var jag fruktansvärt förbannad på de idioter till politiker som sitter vid makten i vår kommun. De planerar att lägga ner ännu fler skolor och nu är även vår hotad. Säger bara en sak: Det är valår nästa år och då ni sossar, då hänger ni riktigt löst!

Hur känns det då att fylla trettio? Mjaaaa det känns nog ganska annorlunda, spännande, gammalt och nytt eller... Retro kanske man kan uttrycka det. Och när jag tänker efter så gillar jag ju retro. Köpte faktiskt en retro-grej på Ikea, den orangea bordslampan som jag bloggat om tidigare och den är riktigt snygg. Så med andra ord känner jag mig förbannat snygg, ja det gör jag! Så se upp nu trettio, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback