Utmaning

2009-05-07 @ 12:23:05
För ett tag sen fick jag en utmaning av Ida, nu tänkte jag anta den...

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer.
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Haha... Tack så mycket!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Möt våren på Åhlens Skellefteå! (försöker alltid få mina kompisar att flytta hem igen...)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Tanken är att vi ska vara inflyttade i aug. (okej... bra kommentar)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Snart klart för gjutning! (shit vad rädd fienden skulle bli....)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Här kommer den berömda! (hmmm...undrar just vad jag syftar på i detta fall.)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jo, såg att den var flyttad en vecka, till den 3-4 juli. (han kanske vill komma på stadsfesten?!)

7. Vad vill du höra mest av allt?
Hej, hur är allt med dig?

Blev en ganska rolig utmaning ändå, trodde att jag bara hade tråkiga sms i min telefon.
Jag utmanar....

Josse och Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback