Sommarshopping med barnen

2009-05-24 @ 20:47:57
I fredags tog jag med mig barnen för att köpa shorts till dem. Hade även ett ärende till mig själv, har pysslat lite mer, fast bara lite, visar det pysslet i ett senare inlägg. Håller i övrigt på att virka för fullt, en liten grabb ska få en efterlängtad present. Håller er lite på halster även där...

Julius får inte direkt välja kläder själv utan det är mer jag som styr. Vad gäller kläder till storebror har jag inte så mycket att säga till om. Han är dessutom en "enkelriktad" grabb vad gäller färgval. Så länge det är svart/grått/vitt/rött, alltså racing färger, så är det okej. Julius fick linne och shorts från Lindex sommarkollektion, han behöver inte så mycket nytt, stackarn får för det mesta ärva kläder. Vilgot valde ett set med linne och shorts med Blixten McQueen tryck (Lindex, bild fanns ej att uppbringa) samt ett set med T-shirt och shorts i lite skate-stuk (KappAhl). Sen fastnade han för en T-shirt med Bamse tryck som faktiskt var rätt fin (även där fattas bild, dumma Lindex :-)).




Collage med bilder från KappAhl och Lindex


Det är helt sjukt hur mycket kläder det finns till barnen, själv hittar jag sällan något. Kanske måste man leta för att finna, jag hamnar mest på barnavdelningen, behöver nog karta och kompass till "vuxen"  avdelningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback