Ny vinddress till Julius.

2009-05-12 @ 20:58:51
När vi var ute och lekte i söndags gick Julius vindjacka sönder. Eller inte själva jackan utan dragkedjan. Och det vet vi ju alla hur dyrt och framförallt pillrigt det kan vara att byta en dragkedja på en jacka... så jag blev helt enkelt tvungen att köpa en ny till honom. Åkte in till stan på lunchen igår och snabbshoppade. Hittade ett fint set från Lindberg, många butiker hade redan slutsålt de flesta jackor därav att det fick bli ett set med byxa och jacka istället.




Bild: Skärmdump från Lindberg. Givetvis fick han setet i brunt/blått/svart, vad annars...


Otroligt egentligen vad mycket man hinner med på en en-timmes-lunch, jag hittade till och med en vårig och fräsch jacka på VeroModa till mig själv (sorry ingen bild än, men det kommer kanske senare). Kände mig så himla dyster i min gamla bruna jacka och därför blev jag riktigt nöjd över att hitta en i min favvo-ljusgrågröna färg. Hann också med att kasta i mig en tonfiskmacka på Subway. Har konstaterat att om Subway skulle ligga vid Coop (som det gör i Piteå) skulle mina luncher vara riktigt enformiga. Jag älskar deras mackor coh Coop ligger bara en stenkast från mitt jobb. Kan mack-beroendet vara en last som hängt med från tiden i USA, månne?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo...det jag skulle skriva här var ju att jag såg att Subway är till salu...kanske dags att starta eget igen?? :) Jag hittade nyss en brun handske i Willes dagisback som det står Julius i..hoppas den inte har legat där länge så han har fått frysa.........!:( Tar tillbaka den imorgon!/Johanna

Postat av: Elisabeth

Johanna: Hmm...njae, tror inte att jag är sugen på att driva en restaurang. Skulle bli för onyttigt :-) Hoppas bara att de inte tänker lägga ner, det vore konstigt, tycker att det är folk där jämt. Men han har väl tröttnat.

Handsken har vi inte hunnit sakna, det har varit för härligt väder.

2009-05-19 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback