Mera tårar

2009-05-28 @ 07:44:35

Igår hann Julius vara på dagis i en och en halv timme, sen konstaterade de att även han hade ögoninflammation. Nu blir jag hemma torsdag och fredag med Julius för att tvätta ögon och leka lekar. Barn är oförskämt pigga när de är sjuka! Hoppas bara att blåsten och molnen ger med sig och snart övergår till solen som de utlovat.

När Julius sover efter lunch ska jag försöka hinna gräva lite i rabatterna, har köpt lite nya perenner. Men allt beror på hur det går  med rutinerna idag. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Blir det dåligt väder kanske jag fortsätter veckans bloggbombning. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hopp. Usch vad trist med ögoninflammationer... har inte drabbats av sådant ännu. Pysslar lite med att få en mer personlig look på min blogg. Använder du photoshop? Hur gör man för att sedan använda den sida man photoshopat ihop? Alltså hur publicerar man den? Kanske svårt att svara på... men men... ska googla på det oxå. Vi måste ju föresten styra ihop 30 års festen??

Postat av: Elisabeth

Ögoninflammation är INTE kul, men barnen är ju pigga ändå. Vad gäller blogglayout vet jag inte hur bloggproffs.se har sitt upplägg. Är det en ny bakgrund du gjort i Photoshop så måste du lägga in den på din användare på nåt vis. Om du vill kan jag titta på hur allt är upplagt, men då behöver jag dina användaruppgifter. Jag gör mina egna i photoshop och sen länkar jag in bilderna i layouten på blogg.se. Har ändrat ganska friskt i min layout...KRAM

2009-05-29 @ 15:09:44
URL: http://deli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback