Me&I shoppat....del 2

2009-03-23 @ 12:15:13
Okej, nu har jag varit på Me&I party igen. Jag kan inte låta bli och det blir inte billigt heller. Har förresten skippat att beställa från Polarn, det får bli ett besök på Lindex istället för att inte knäcka budgeten helt. Eller vad säger jag egentligen, budgeten är kraschad för länge sen. Får hoppas på att vi får utbetalningen av vår bonus denna månad, för den är varmt välkommen. Tror nog att det är bra att jag börjar om att jobba snart, för då hinner jag inte bränna en massa pengar....

Igår blev det i alla fall så att jag kompletteringshandlade lite till det jag handlat
tidigare. Det blev kanske lite orättvis fördelning av kläderna, men å andra sidan så har Julius för det mesta fått ärva av Vilgot så det känns inte mer än rätt att han får lite nytt ibland också.




Collage med bilder från Me&I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback