VAB-dagar...

2009-06-05 @ 13:15:24
Det har blivit en hel del VAB de två senaste veckorna. Både Vilgot och Julius har som jag tidigare nämnt haft ögoninflammation. Bägge två är i stort sett bra nu, men det har hänt andra grejer som gjort att jag varit hemma även igår och idag. I onsdags på dagis upptäckte fröknarna att J hade ett ganska otäckt nageltrång på insidan av sin högra stortånagel. Igår morse åkte vi på Vårdcentralen och där punkterade de en liten var-böld och sedan blev det ett ganska stort omslag. På bilden ser det värre ut än vad det är, redan igår kväll kunde jag ta bort hela omslaget och det var verkligen tusen gånger bättre. Efter helgen hoppas vi att vi är på fötter igen :-). Själv är jag ganska less på att gå här hemma och inte kunna göra så mycket. På grund av att det blåser ute har det inte blivit så mycket utevistelse, ögoninflammation och vind är inte direkt den bästa kombinationen. Här kommer lite bilder från dagarna här hemma....



Basilikan får symbolisera att jag och Vilgot har planterat örter i en kruka ute. Den sista bilden visar ungefär vad vi levt på dessa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback