Fondvägg

2009-06-21 @ 22:15:42

Har börjat fundera på att sätta upp en fondvägg i sovrummet. Dessa funderingar har jag däremot inte delat med mig av till min sambo. Han blir numera smått förbannad när jag ber om att få göra en förändring här hemma, han vet nämligen att det är HAN som ska se till att det blir gjort. Jag förstår honom, skulle också bli rätt irriterad om någon hela tiden störde mig med en massa tjat :-). (Jag som har så många ideer....får nog gå snabbkurs i golvläggning, tapetsering, plattsättning..mm..)

Vi har i stort sett bara enfärgade tapeter hemma, bortsett från i
Julius rum där vi har satt upp en tapet från Sandberg. Redan då tyckte vi att vi hade köpt en dyr tapet (ca.600 kr/rulle). Tapeten som jag har spanat in nu är "Magnolia" från Cole & Son, men jag måste nog hitta något liknande, för denna kostar typ 1300 spänn rullen och det går åt typ 2 eller 3 rullar. Så här ser den ut i alla fall och är det någon som har förslag på liknande, billigare tapet så är jag tacksam för tips!





Bild från www.cole-and-son.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaddå? Hur många rullar går det till en fondvägg??? :) Jättefin!



Ville du att jag skulle handla på IKEA åt dig? Vi kan höras innan onsdag, det är då jag ska dit. Imorgon blir det "bara" shopping på stan i Sundsvall.



/En som har semester i solskenet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback