Bobster är här!

2009-06-08 @ 19:47:57
För en vecka sen kom Bobster till världen. Det är en av mina föräldrars hästar, Napster, som fått ännu ett föl. Han är helsvart, inte minsta tillstymmelse till någon annan färg på honom. Det är ganska kul när fölen är alldeles nya, för de går riktigt skakigt. Å andra sidan kan ju vi människor inte gå förrän efter ungefär ett år, så det är inte fy skam att föl är på benen nästan direkt efter de kommit ut. David tog detta kort av honom när han var i stallet och hälsade på för några dagar sedan.



Bobster

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har faktiskt ingen aning om nån fest på kvällen... Jag har bara hört rykten om att det skulle vara en men inget mer.. :o( Men vi kan tyvärr inte komma varken på dan eller kvällen, Fredrik jobbar, å jag ska på en annan fest :o).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback