Med mörkret kommer ljusen...

2009-07-28 @ 21:35:03
Nu har det faktiskt börjat bli lite mörkt ute här på kvällarna. Eller... Klockan är efter 21 och det är fortfarande ljust, men solen syns i alla fall inte till och det innebär att jag eldar ljus för fullt här hemma. Nämnde i tidigare inlägg att jag shoppade ljus på Lagerhaus igår, det blev några orangea pelar och klotljus. Vi var även in på en butik som heter Hjärtero och där sålde de Yankee Candle. Kunde inte låta bli att få med mig en Large Jar of Clean Cotton därifrån, mums!!!!



Bild Yankee Candle

Nu när sambon är ute och traskar i skogen har jag passat på att snoka lite på en Partylites amerikanska sida. (D ska ju annars sitta på blocket typ HELA tiden. Förövrigt önskar jag mig pengar till en laptop i 30års present). Jag kan aldrig vänta till de släpper deras svenska katalog utan måste alltid smygkika i den amerikanska. Sortimentet brukar skilja en aning, men dofterna brukar vara de samma som i svenska upplagan. Här kommer en sneak-peak med bilder från amerikanska Partylite...


Nya doften Berry Peach




Nya doften Homemade Cookies




Halloween inspiration... ett tag kvar, men tiden går fort har jag märkt....

Kommentarer
Postat av: Johanna

...och kanske ett Ljusparty hos dig!!???? :) Mitt Me&I blev förresten flyttat till 6 september kl 14. Jag kommer med all säkerhet att ha lite trist, kanske kommer vi en dag o leker. Jag börjar också om den 10. /Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback