Gräsänkling och Galna Grabbar

2009-07-02 @ 22:19:55
Ikväll är jag gräsänkling. D är på PEABs traditionella "sommaravslutning", vilket praktiskt taget innebär öldrickning. Sedan är det frivilligt att gå på Stadsfesten som just nu härjar i stan. Själv kommer jag att besöka öltälten på lördag, ska även försöka få en glimt av Lena o Orup, men det vet vi ju alla hur det brukar gå.... På lördag samlas vi några tjejer i gamm-gänget hemma hos oss och lagar mat, tjattrar och dricker glada drycker. Återkommer någon gång i nästa vecka med info om hur det hela urartade.

Dessa härliga dagar på stranden har jag givetvis inte haft med mig kameran, men här kommer några bilder tagna i Maj. Grabbarna kan vara rätt galna ibland.



Vilgot på besök vid Spånhyvelbäcken



David o Julius vid samma tillfälle



Julius, hemma, iförd storebrors simglasögon. Och ja, det är min axel som skymtas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback