Kaffe och Te

2009-12-04 @ 19:32:42
Idag tog jag en sväng förbi Anderssons Kaffe och Te-Handel efter jobbet. Älskar att testa olika kaffe och te-sorter. Jag köpte bland annat mitt nya favoritkaffe, Sulawesi. En glad nyhet som jag upptäckte idag är att de har börjat sälja Kusmi-tea. Kunde inte låta bli att köpa en stor burk av deras Christmas-tea. Jag vet att de är svin-dyra, men burkarna i sig gör det värt att köpa, samt att teet är riktigt gott och drygt. Två teskedar te räcker för en hel liter vatten, inte illa!

Jag försöker att handla hos Anderssons lite nu och då, tycker det är så kul att de finns och vill gärna ha dem kvar. Delikatesser av alla dess slag är himla bra gå-bort presenter nu till jul. Det finns väl ingen som kan motstå ett gott kaffe/te, en knaprig skorpa eller en smarrig pralin?

Vill man läsa mer om Kusmi tea kan man gå inte på deras hemsida,
www.kusmitea.com.



Bild lånad från Kusmi Tea


Kommentarer
Postat av: Johanna

ho ho..uppdatering? :)

Postat av: Elisabeth

Hörrudu Johanna, nu ska vi inte vara så kaxiga!

2009-12-11 @ 19:08:35
URL: http://deli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback