Jobbar igen!

2009-08-10 @ 22:09:05
Jag jobbar igen och allt är återställt till det jag kallar vardag. Eller imorgon är det "normal vardag" igen, för då har barnen börjat om på dagis. Efter en sex veckor lång, underbar semester kändes det ganska jobbigt att traggla sig iväg till jobbet imorse. Däremot vet jag att det går rätt fort att komma in i rutinerna med uppstigning, påklädning, dagislämning och jobb.

Om man ska leta efter ljuspunkter i det kommande höstmörkret så är det ju mycket nytt som dyker upp. Omstarter av Tv-serier, nya projekt på jobbet, nya barn på dagis, nya köksstolar till köket (snart!), nya höstkollektioner i butikerna mm. Fick idag mail att senaste
Me&I kollektionen släpptes idag, många nya snygga plagg till barnen. Det råkar ju visst vara så att jag inom kort ska åka på ett klädparty hemma hos Johanna, så jag ser verkligen framemot att snart få klämma och känna på kläderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback