IKEA igår...

2009-04-14 @ 19:36:31

Igår tog jag och mamma "röda faran" (Mazda 3:an) och brassade upp till IKEA i Haparanda. Vi hade bägge två lovat karlarna där hemma att inte handla så mycket....hmmm...som tur är är det en liten bil så det ryms inte så mycket. Tilläggas bör dock att både jag och mamma är ena riktiga fenor på tetris så vi kan verkligen packa en bil knök-full.

Det blev lite smått och gott, mest inom genren "spara och förvara". Detta i sig kanske är ett tecken på att jag borde sluta handla på IKEA... :-) Sedan blev det lite rullgardiner till sovrummet, fler hyllplan till klädkammaren och även en lampa dit. Köpte också den fina bänken "Mälarö" som jag visserligen visat i ett tidigare inlägg men den tål att visas igen. Den ska pryda vår framsida i sommar och där har jag tänkt dricka så många morgonkaffen som möjligt under semestern.


"Mälarö" från
IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback