Ljusparty

2008-09-29 @ 11:05:24
Igår hade jag ljusparty. För er som inte vet vad det är så har det inte med religion att göra utan det är ett typ av homeparty där man shoppar ljus, exklusiva sådana. Dessutom är majoriteten av ljus doftljus. Beställde självklart teljus i min favoritdoft mullbär. Beställde även teljus i dofterna "vita snöbär", "mandarin o nejlika" och "svarta vinbär o plommon". Oj, vad mysigt vi ska ha det här hemma nu i höst!

Partylite, som företaget heter, säljer även kroppsvårdande artiklar och jag har länge suktat efter deras handtvålar, köpte dessa i går och nu längtar jag till om ungefär två veckor när produkterna kommer.

Är nog lite av ett ljus-freak. När jag bodde i USA förälskade jag mig i Yankee Candle-butikerna. Här i Sverige är det däremot ett så otroligt överpris på de ljusen. Om än Partylite säljer dyra ljus så är de inte fullt så dyra som Yankee Candle och ljusen är av samma höga kvalitet, så jag föredrar nog Partylite.



Här var det mullbärsljus!
bild: Partylite

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för senast! Vedkorgen du pratade om, den i gummi, vad heter originalet och vart köper man den?

Postat av: Elisabeth

Vedkorgen i gummi kommer från "giving & living" och säljs av bla bagaren & kocken (www.bagarenochkocken.se). Vet inte om det är orginalet, det finns så många på marknaden, men den är i alla fall fin.

2008-09-30 @ 14:11:16
URL: http://deli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback