Julius

2008-09-15 @ 20:57:34

Det var längesen jag nämnde något om Julius bravader. Han håller precis på att kämpa med att få sina två framtänder i överkäken. De två nere fick han när han var fem månader. Han kan än så länge inte masa, men det dröjer nog inte länge nu för han kan masa bakåt och snurra runt åt alla möjliga håll. Det funkar superbra med mat och han äter bara en flaska på natten. Förra veckan var han lite förkyld och tät i näsan vilket gjorde att han var lite småvaken mitt i natten. Vi är ju inte direkt vana vid att inte få sova hela natten så både jag och David tyckte det var rätt jobbigt. Snacka om att vi är bortskämda på den fronten.

Har inte varit och vägt/mätt honom på evigheter känns det som men nästa vecka ska vi dit på sju och en halvmånaders koll. Då kommer de även att göra BOEL-test på honom. Tillsvidare får ni nöja er med en bild som jag tog idag, precis när han vaknat efter att ha sovit eftermiddag.



Julius 7 1/2 månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback