Här ska läsas.

2008-09-24 @ 14:36:32
Jag är en sån där som är farlig på att läsa böcker när jag väl sätter igång. Jag hatar att lägga ifrån mig en bok, skulle helst vilja isolera mig i flera timmar och bara läsa. Idag släpptes Liza Marklunds nya bok "en plats i solen" och jag plockade självklart ned den i shoppingvagnen när jag var på Coop. Så nu vet ni alla vad jag gör några kvällar framöver, vet inte riktigt om jag kommer ha tid att blogga men hoppas att ni har överseende...



www.piratforlaget.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å, bra tips! Kommer gärna på söndag!! :)

Postat av: Elisabeth

Johanna: Välkommen. Och du, jag fastnade framför tvn så det blev inge bok-läsning, men snart.

2008-09-24 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback