Äntligen nya gardiner!

2008-09-13 @ 20:48:20
Var på stan i tisdags och shoppade lite kläder till barnen. Det sista jag gjorde innan jag åkte hem var att köpa servetter på Åhléns och vad hittade jag där om inte de finaste gardinerna. Jag köpte dem däremot inte för jag tyckte att de kanske skulle bli för mörka i vårt lilla vardagsrum. Gissa om jag ångrade mig sen, nästan direkt jag kom hem genom dörren. Det slutade med att jag ringde till Åhléns och bad dem lägga av tre förpackningar så att de inte skulle vara slut när jag väl kom dit igen. Pratade även med svärmor om mitt "fynd" och hon tyckte att jag kunde få gardinerna av dem i födelsedagspresent och det hade jag självklart inget emot.

I torsdags var jag dit och köpte dem. Jag köpte även lite av tyget i samma serie så att jag kunde sy två kuddfodral till soffan. Igår fixade jag till vardagsrummet och det blev riktigt mysigt! När sambon kom in i rummet sa han förvånat: -"Men du, vad häftigt, det känns som att gå in i ett helt annat rum!" Det känns som att det var ett bra betyg. Bara att han SÅG att något var nytt därinne är i och för sig betyg nog....



Vardagsrummet i nya "kläder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback