Holiday Season

2008-10-16 @ 12:43:05

Tiden bara springer iväg, snart dags att börja jobba. Men det är inte bara jobb, vår familj inleder nu den period under året som jag kallar för "holiday season". Det är nämligen så att vi fyller alla år inom fem månader och under den tiden är det även andra saker som ska firas, halloween, jul och andras födelsedagar. Sen är det alla övriga åtaganden som ska fullföljas. Halloween har vi faktiskt inte planerat in nåt speciellt firande men det är en himla mysig högtid att bara vara hemma och ta det lugnt och ÄTA GODIS! Hmmm undrar just varför jag gillar Halloween egentligen och Påsk också för den delen. Så här ser "schemat" ut den närmaste tiden...





Det blir inte mycket tid över till annat....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pralinproblemet kan vara löst innan tisdag...;) Vart har ni köpt barnstolarna ni har vid matbordet? Inte tripptrappstolen utan de som jag gissar Vilgot sitter på. Ta det lugnt imorgon!!! :) (Jonny fegade ur)

Postat av: Elisabeth

Nedrans....

Stolarna heter "AGAM" och finns att handla på IKEA (dock endast i butik), visst är de underbart fina! Ska bli kul imorrn, hoppas bara att jag orkar vara uppe längre än till 22... synd att Jonny är en sån chicken, han får ta igen det på föräldrafesten den 15 nov. :-)

2008-10-17 @ 21:04:06
URL: http://deli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni hade en kul kväll!! Måste "tyvärr" berätta att varken jag eller Jonny kan vara med på festen den 15:e, vi är i Umeå då på shoppingweekend...:) /Johanna

2008-10-18 @ 20:52:57
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback