Lite mer tavel-pyssel

2008-10-15 @ 20:30:48
Denna tavla har jag gjort till köket. Det är faktiskt en marimekko-servett som jag ramat in. Tyckte tyget var jättefint, men det hade så stort tryck att det inte hade gett önskad effekt i en A3-ram. Istället köpte jag en bunt servetter. Det enda man bör tänka på är att först försöka stryka servetten så slät som möjligt, helst med en kökshandduk eller nåt mellan så att man inte bränner servetten. Andra roliga saker man kan rama in är till exempel roliga disktrasor, kökshanddukar, ett passande citat från nån känd/okänd person eller varför inte en del av en låttext som man tycker om. Jag småpysslar egentligen rätt mycket, är bara hemskt dålig på att dela med mig av mina alster, men jag lovar att bättra mig på detta i framtiden!



Voilà! Marimekko tavla à la Elisabeth
Bilden blev inte den bästa, skyller på dagsljuset som otroligt nog strömmade in i köket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback