Shopping i Haparanda

2008-11-26 @ 19:43:52

Ni märker kanske att bloggen blivit aningen lidande sen jag började jobba. Jag kan bara säga att jag inte är speciellt sugen att slå mig ner vid datorn på kvällen eftersom jag sitter vid en hela dagarna. Så tyvärr, jag lovar inte bättring, för jag vet att jag inte kommer att hålla mitt löfte i så fall.

I måndags hade jag däremot tagit semester från jobbet för att åka upp till Haparanda och shoppa. Vi började med att åka över gränsen till Tornio och där shoppade vi Kuoma-skor till barnen. De kostar bara 35 Euro där jämfört med 650 SEK här hemma. Snacka om att man blev girig när det var så billigt.

Väl på IKEA blev det ännu mer shopping. Köpte en hel del förvaring och sånt som kanske känns tråkigt men är ack så välkommet i ett hus med tragiskt lite förvaringsutrymmen. Det gäller att kunna trolla bort saker för att det inte ska se stökigt ut. Det blev också en hel del saker till Vilgots rum. Tänker göra om lite där i jul eftersom han börjar bli för gammal för att ha ett "bebis-rum". Det ska bli lite tuffare, men inte för mycket tufft, han är fortfarande mammas lill-kille!

Här kommer lite kollage från inköpen....



Grejer till vårt vardagsrum, kunde inte låta bli tyget!! (bilder från
www.ikea.se)






Grejer till Vilgots rum (bilder www.ikea.se)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina grejer! Wille får nog ha sina "bebistapeter" tills han får eget rum på övervåningen. Hoppas han inte är 15 år vid det laget...:) Kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback